A sikernaptár a legjobb segítség az edzés és a diéta betartásában!


Ezt a naptárat neked készítettem, hogy pontosan tudd követni a fejlődésedet, lásd, hogyan haladsz a kitűzött céljaid felé.

Beszéltünk már arról, hogyan vágj bele az életmód-változtatásba, hogy meg kell tervezni az egész folyamatot, ki kell tűznöd a mérföldköveket. A sikernaptár azért készült, hogy szuperfókuszálva lásd, a fejlődésed és fogyásod hogyan követi a mérföldköveket. Segít abban is, ha elakadsz, akkor tudd, hol a hiba.

Nyomtasd ki és rakd ki a hűtöszekrény ajtajára vagy egy mappába, mert a program kezdő napjától egy pontrendszer segítségével tudod követni a fejlődésedet.

Elmagyarázom, hogyan használd az Intenset sikernaptárat.

Amint látod, a sikernaptárad napi bontásban tartalmazza, hogy hogyan tudtad tartani a diéta- és edzéstervet. Egy-egy naptárlap 2 hétre vonatkozik, szépen tudod követni a fejlődésedet, és azt is látni fogod, ha nem úgy alakulnak a dolgok, hogy hol kell javítani.

Az első dolgod, hogy a program kezdetén beírod a súlyodat, ahol a nyíl mutatja.


Ez a kiindulás, innen kezded a Start programodat.

Beszéltünk róla, hogy a mérföldkövek kitűzése mennyire fontos abban, hogy tartani tudd a programot és elérd a célodat. Azt is mondtam, hogy érdemes egyszer méredzkedni egy héten, ne nyúzd a mérleget naponta, mert ahogy zsírt vesztesz, de izmot nyersz, ami jóval nehezebb mint a háj, nem fog olyan ütemben csökkenni a súlyod, ahogy formásodsz és javul az alakod.

Ne csak a kilókban mérd a fejlődést hanem a tükörben is. Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy hétfőn kezded a programot, de ha nem, akkor kezd azon a napon, amelyiken tudod, és úgy töltsd ki a naptárat.

Étkezési Pontszámok 

Az Intenset diétádban napi 5 étkezés van, reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora.

A naptáradban minden nap az étkezéseket 5 kis négyzet jelöli.

A módszer egyszerű: ha betartottad aznapra a diétából választott reggelit, tízórait stb., kipipálod, vagy írsz egy 1-est a megfelelő kis kockába. Amelyik étkezés rendben volt: pipa, amelyik nem, mert elgyengültél, kihagytad vagy benyomtál helyette egy muffint, az pedig üresen marad, vagy egy x-szel jelzed, hogy nem diétás étkezés volt.

Ugyanígy egy kocka hely van az edzésnek is: ha az aznapi edzésedet letudtad, pipálhatod, ha nem, x jár érte.

Edzés és étkezés összpontszám egy napra

A nap végére van egy kis táblázatod, jó esetben 6 db pipa van benne, kevésbé optimálisban mondjuk 3 pipa.

A napi összpontszámod elég egyszerűen ezek összege: maximum 6, minimum 0. (Mondjuk ez esetben ne pazarold a papírt, nyugodtan hagyd az egészet a francba, ha ennyit nem vagy képes megtenni magadért, akkor nem a jó blogot olvasod.

Heti testsúlymérés

A heti egyszeri testsúlymérésre én a keddi napot javaslom. Minden héten kedden mérd meg magad, és írd az eredményt ide:

Heti összesítés avagy az igazság pillanata

A heti összpontszámod ugyanúgy jön ki, mint ahogy a napit kiszámoltad: egyszerűen add össze minden betartott étkezésed, és elvégzett edzésed. Ez maximum 35 pontot jelent egy héten az étkezésből és 5 pontot az edzésből. Ha mind megvan akkor 40 pontod van, akkor látod, hogy jó úton haladsz. A 40 pont a maximum és ezt kell elérd!

De ha az étkezésnél a 35 pontból csak mondjuk 16 vagy 20 sikerült, akkor láthatod, hogy hol csúsztál meg és mit nem tartottál be. Ugyanígy ha az edzéspontjaid az 5 helyett csak 3, akkor tudod, hogy jobban kell figyelned ott.

Eredmény két hét után

Két hét letelte után a mért súlyodat írd be oda, ahova a nyíl mutatja. Láthatod, hogy haladtál az elmúlt két hétben, és ha nem jól, azt is láthatod a pontjaidból, hogy miért nem.

A naptárad a legjobb barátod kell hogy legyen a program során. Ne linkeskedd el, töltsd ki folyamatosan és figyelj, hogy ne térj el.

Segít hogy lásd mit hibázol, de a jó érzés, az elégedettség, amikor látod, hogy tartod a programot és minden nappal közelebb kerülsz a célodhoz, megfizethetetlen. 🙂

 

 


2 comments On A sikernaptár a legjobb segítség az edzés és a diéta betartásában!

  • Schuszter Ildikó

    Kedves Rómeó!

    Azt az elég lényeges információt nem találtam meg az oldalon és a kiküldött edzésprogramban sem, hogy heti hányszor, milyen elosztásban kellene ezt a programot végezni.

    Üdvözlettel
    Ildikó

    • Heti 4 intenset hiit edzés és 1 szabadon választott kardió nap.Heti 2 pihenőnapot kell tartanod. Úgy osztod be az edzési napokat, ahogy neked jólesik.

Szólj hozzá:

Az email címedet nem tesszük nyilvánossá

Site Footer